En onsdag med ost och skinkpaj!

2010-02-10 @ 20:55:29

Helllååå där!
Idag så var jag uber mega trött när jag skulle åka till skolan. Helt sjukt...
Men jag kom iväg i alla fall... Sen så kollade vi på en dokumentärfilm på Filmkunskapen och det var
super sice  me! Se och tänkvärld film.



Man är inte så sugen på mat efteråt, men den får en att tänka lite.  Se den.

Annars så efter lunch så åkte jag hem, slappade framför tre avsnitt av Merlin. Mycket spännade!
Sen så var jag tröttis så jag sov en timme eller om de var mer. Skönt! Sen var det upp och ner i köket för att genomföra dagens kökstjänstgöring. Jag bakade/tillagade en Ost och Skinkpaj. Det blev super god, lillebror tyckte den var bra och då är den det xD

Lillerbror är ju familjen finsmakare och sätter ibland betyg på maten, gillar han det är det ofta resten av oss tycker om det. Förutom Ketchup, det gillar han men inte jag... Plus att han nog käkar pytt i panna, det gör jag inte heller. Det får mig bara att må illa.

Nu så har jag duschat och ska snart hoppa ner i sängen igen. Tröttis som jag är... Verkligen fått någon knäpp av trötthet nu igen. Känns jobbigt, men man får kämpa sig igenom.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0