Everything and a little more!

2010-02-16 @ 13:32:42
Idag så sitter jag på skolan när jag skriver igen.
Har haft Turism i morse och där gjorde jag och Jessica färdig vårt grupp
arbete som handlar om en vad man kan göra en dag när man turistar i Östersunds närhet.

Nu har jag rast på religionen och vi ska skapa våran egen religion.
Den blir nog mer asome en den religionen jag var men och skapade i 1:an men, det kan bli svårt
men jag ska försöka spräka Lucismens helighet denna gång.



Detta kända klassika verk kommer spela en stor roll i denna nyaste av nya egenskapade
religioner. Den är allt och lite till...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jessica

arbetet blev gryyym!!! allt utom blå färgen XD haha

2010-02-16 @ 19:42:37
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0