Friday starts a geek weekend!

2010-02-12 @ 12:16:36

Hejsan alla!
Jag bekänner, jag är dålig på att uppdatera bloggen och jag bekänner, Jag är en NÖRD!
Japp, stolt sådan med.
I helgen är en sådan helg jag blir extra mycket nörd då jag ska åka och delta på Lumos 2010!
Det är Wizard rock konsert i Åre som är på lördagkväll, men det är aktiviteter runt i kring hela helgen.
Kommer bli ASSOME!

Åker dit i kväll och kommer inte hem förens på söndag kväll.
Jag kommer du berätta och lägga ut bilder från helgen.
Snöqudditch, nörderi och episk Wizard musik kommer förgylla februari kylan.

Nu sitter jag kvar på skolan en stund... Haft en trevlig lunch och innan det hade jag Historia B.
Vi redovisade vårt grupp arbete om Kambodjas komunistksa regim under 1970-talet. Blev en grym
redovisnign av vår utställning. Helt magnifik!

Kram på er alla!

PS: Min rygg gör piss ont och jag ska sova på golvet i en gympasal hela helgen, NOT good combination! :DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0