Hej heej babie, Oh Ah!

2010-02-04 @ 22:51:55
Dagarna bara rusar iväg.
Snart är det 100 dagars, Lettlandsresa och fylla 19år.
Har ett bokat möte med yrkes- och studievägledaren i morgon.
Kan bli intressant, ska nog fråga lite om högskoleprovet. Vill nog göra det i April.
Jag vill ju liksom ha det gjort och funderar på att plugga till hösten om jag inte ska jobba.
Annars plugga senare.

Det känns på skolan att upptappningen till studenten är nära. Klassen vill hela tiden göra saker. Roliga saker of course. Alla är i största sätt mån om alla vilket är gulligt! Man läser de avslutande kurserna, alla fixar balklänningar och klassmötena handlar mest om flaket, balen och själva studentdagen. Jihaa! Ska bli så himla skönt faktiskt.

I kväll så var jag hos min kusin Pecka, det var kul att prata och vara med henne. Det händer inte så ofta, hon är ganska bizzzy och ja, vi är inte så lika som vi en gång var. Fast vi är bra vänner ändå, det är liksom bara ett års skillnad och vi har ju gjort så mycket tillsammans som små. Minnen!

hehhe!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0