Hundradagars!

2010-02-24 @ 14:54:32
Idag är det 100 dagar till den efterlängtade studenten.
Var på skolan och såg en fransk film på filmkunskapen. Sen vare lunch och där på gym.
Gym träningen idag bestod av fys-tester. Kondition och styrka bestående av knäböj, armhävningar och sit-ups.
Klarade allt bättre än för 3 månader sedan.  Ger *tummen upp* till mig själv. Självklart bör de bli mycket bättre men jag har börjat och kommit igång bra! Känns skönt i hela kroppen nu, lagomt trött och så blir det fin träningsvärk i morgon.

Nu är jag ny duschad och ska göra mig i ordning för 100-dagars.
Vid 18 tiden bär det iväg nerför... Eller bort på förfest, sen korgen.
Detta ska ju firas, att det bara är 100-dagar till studenten. Grymt ju!

Fick veta att mitt ex skaffat ny filckvän, det käns ju PEP. Själv är man ju singel än och
lär säkert förbli det i all oändlighet. Tur man ska få tankar på annat än kärleksgrubbel i kväll.
Jag ska ha KUL, det är viktigast!

Kram på er all! Ska inte göra er lika galna som jag gör mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0