Kladdiskakis!

2010-02-20 @ 20:37:00

Idag så blev jag och pappa plötsligt sugen på något gott.
Pappa föreslog chockladbollar, men vi hade inget havregryn hemma.
Attsingen liksom, ja så då föreslog jag att HAN skulle baka en kladdkaka i stället.
Men det kunde han tydligen inte, så det slutade med att jag bakade en kladdkaka.
Inte med mina AWSOME recept i Kladdkaksboken jag fick av Marre när jag fyllde år sist.
Det belv ett recept från recept.nu i stället. God blev kakan, men inte så kladdig som jag önskat.

Sen så har jag typ träningsvärk sedan träningen igår och jag sov till typ 12, det var skönast... :D
Idag har jag mest bara varit vid datorn, bakat lite då och så lite OS på tv.  Maria och Gunnar kom på lunch/fika hit
idag med, det var trevligt. Och SÅKLART ska systrar alltid retas och oftast för samma jäkla sak! Men, vad är systrar till för om inte retas ibland? älskar dem än då!

Har bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Om du hörde dig själv ibland så skulle du förstå varför.. :-)

2010-02-22 @ 14:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0