One Great Titel!

2010-02-19 @ 18:59:32

Hej, hej och hej igen!
Det känns lite jobbigt nu på någotvis. Vet inte riktigt varför.
Inget känns kul, fast... Jag vet inte, det är väl bra nu för stunden.

Igår hände ju faktiskt något bra. Jag pratade med min idrottslärare och
diskuterade hur jag ska nå betyg trotts min individuallisering av idrotten.
Han sa bla att jag kommer ha samma chans som alla andra för högre betyg.
Det känns ju en aning bedryggande och skönt.

Sen idag så har jag tränat på gymmet både med Jessica och med Stefan.
Det var nice. I alla fall ganska skönt, även om de tog tid. Jag är väl ganska seg och
har väl kanske snäppet för långa pauser mellan seten. Fast de blev en del snack idag och
dessutom bytt ut en övning så, ja... Kanske inte var så konstigt de tog längre tid, eller?

Jag är ganska nöjd med att vara singel egentligen, fast, det vore ju mysigt att vara kär.
Har några kompisar som är så mysigt nykära och man kan inte låta bli att avundas dem för 
jag vet ju hur underbar kännslan är. Vill också bli kär!

/ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0