Sisters outside of blood!

2010-02-21 @ 15:00:24

Hej på er!
Sovit bra? Jag sov okej, men hade lite ont i ryggen bara. Delvis pga träningsvärk tror jag xD
I alla fall så har jag idag renskrivit kanske typ 6 eller 8 kapitel av min första FanFiction! Den är AWSOME!
Den är typ en första bok i en triologi!

I alla fall så har jag idag pratat i telefon med två av mina tre "extra systrar". Har ni några sådan?
Vänner som ni typ ser som systrar fast att dem egentligen inte är släkt med er för en smula? Jag har
tre sådana. En extra storasyster Milla, En tviliing som heter Sara, men jag brukar kalla Krestina intärnt och så min lillasyster Marre! Marre har ni säker hört en del om eftersom jag bloggade endel när jag var hemma hos henne förut. Det är grymt kul med sådan systrar i alla fall, även som systrana via blodet är oslagbara.

Milla, hon är egentligen mer än en kompis, en extra storasyster och en bästavän. Hon är faktiskt sedan typ dag 1 jag träffade henne min idol, är hon fortfarande. Kan ni tänka er att ni är en opopulär 11årig tjej som är mobbad på skolan och inget hellre vill än att vara med sin 2år äldre storasyster och hennes vänner men aldrig får? Ja, då har ni mig den dagen jag träffar Milla. Milla då, två år äldre än mig och dessutom äldre än min syster jag ville vara så mycket med. Ja, ni förstår. Så kommer Milla då och vill vara med MIG! Det kändes helt overkligt och hon blev the ONE! Shit, mitt liv skulle vara tomt och ensamt utan henne. Love you girl!

Kram på er!
 


Kommentarer
Postat av: emilia.

jag känner samma, det vet du:)

2010-02-21 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0