Subway och Törners med Alexander!

2010-02-26 @ 23:18:30

Dagen D!
Eller snarare dagen ALEX!
Vid ja, kvart i 4 tiden i eftermiddags åkte jag in till staden.
Där gick jag på bokrean medan jag väntade på Alex plaex som inte kommit in till stan nån gång...
Ja, så jag hittade en bok och annat smått och gått...

Sen gick vi på Subway där jag bjöd på försenad födelsedagsmiddag!
Uppskattat och gott! Sedan ja, så prominerade vi genom staden och fick ett reklam/propaganda blad från PiratParitet. Sen så ja gick vi in på stammis fiket Törners efter att vi ja, frågade vilken tid de stängde.

Jag tog en Latte som alltid och Alex te. Sen satt vi och pratade ett bra tag. Var mys och najs!
Alltid kul att ses och snacka när man inte gjort de på ett tag.
Alex och jag är lite egna av oss också, men det hör inte till bloggens veto!
Det är mellan mig och min egen lilla grekröra!

Hur som haver (barnen kär) så tog jag fram min KAMERA!
Så vi tog några nicea bilder!


Kommentarer
Postat av: Alex

Send me the photos!

tack för idag! it was awesome!!

2010-02-27 @ 12:30:44
URL: http://alexslife.blogg.se/
Postat av: Tears

Så det e så han ser ut :)

2010-03-04 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0