The days sometimes just fly away!

2010-02-06 @ 13:09:31
Ibland flyger dagarna iväg.
Nya shemat på skolan flyter på.
Jag var med större delen av klassen på krogen i onsdags, konstigt nog.
Anledningen var att de hade halva priset på sprit efter kl 23 och att klassen ville göra något ihop.
Sen så kämpade alla sig bakis till skolan dagen efter, mycket roande syn, haha!

Sen så igår (fredag) så var jag på inflyttningsfest hos Erik. Det var nice!
Trevligt sällskap, sanning och konsekvens med naken spring, lapa valfri dryck ur en annans navel och "lebb"hångel. Säger inte vem som fick göra vad, men det var helt klart en rolig kväll.

Nu sitter jag hemma hoss pappa fixar lite på datorn lyssnar på Sturm Und Drang! Mysigt värre!

Kram

PS: lagt en handuk i fönstret i mitt rum så i morse när jag vaknade var det VARMT!

Kommentarer
Postat av: Marre

Har du hittat ett nytt band som inte jag känner till eller har malin skrivit FEL?! för jag känner till ett band som heter STURM UND DRANG men inte Drum und strang :S Hjälp mig lite äru snäll!!

2010-02-07 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0