Årets Bästa 2009!

2010-01-03 @ 22:13:57

Här kommer en lista på årets bästa!

Årets Bästa tjej:  Marre.

Motiveringen lyder; Marre har under året varit en bra och uppmuntrande vän som alltid funits där.
Hon är mer än en vän, hon är även som en lilla syster för mig och i år har hon verkligen vairt där för mig.
Vi åkte på Expecto Patronum ihop, vi har besökt varandra flera gånger och vi har alltid lika roligt. Hon har även inspirerat mig i mitt skrivande och är alltid en stor inspirations källa till mig och även bollplank gällande idéer.
Mitt liv utan henne skulle vara fattigt.

Årets bästa kille: Stefan.

Motiveringen lyder: Stefan har speciellt nu under hösten funnits där för mig. Han har hjälpt mig jätte mycket med träningen, då jag börjar gymma istället för idrotts lektionerna på skolan. Han "kör" precis lagomt med mig. Jag behöver en spark i baken i mellan åt och då ger han den åt mig lagomt hårt. Jag tror ni fattar poängen med vart jag vill komma. Han hjälper mig på det så kallade rätta sättet, de sätt jag behöver och det är jag väldigt tacksam över. Han är en super kompis som alltid stöttar de vänner av hans som behöver.

Årets bästa kväll; Köpenhamn ITC galamiddag.

Motiveringen lyder: Kvällen/Natten på ITC's galamiddag i Köpenhamn var fantastisk. God mat och sällskapet var dessa tre damer som är med mig på bilden. Dessa finska tjejer som jag lärde känna och som är mig kära än. VI hade super kul och stämningen var på topp. Sällan kommer en kväll bli som denna igen.

Årets ABSOLUT bästa; vän milla

Motiveringen lyder: År efter år, snart i 8år har Milla alltid funnits där för mig. Hon är en vän att lita på, en vän jag tycker så mycket om och hon är som en storasyster för mig. Hon har varit sedan vi möttes första gången min idol och då förblir hon fortfarande. Jag ser upp till henne och hon betyder mycket, så mycket för mig. Hon är min abslout  bästa vän...  Vad skulle Molle Bolle göra utan sin Milla Billa??? Think I'll be lost without you! <3

Årets roligaste minne; Expecto Patronum 2009.

Motiveringen lyder: Fullt av galenskaper, tokiheter, maskerad och nöderi. Härlig musik, stämmning och sammanhållning mellan personer som aldrig möts förr. Det är ett minne man inte glömmer, det var GRYMT!

Årets skönaste dag; Fotografering med Alex på Frösöstrand.

Motiveringen lyder: Det vart sol, det var jag och Alex i en bil ut till en härlig plats där vi kunde snacka, umgås och fota. Det var super kul och det var verkligen skönt väder. Det var super nice!


Årets snygging;  Linda  i JämtNörd.

Motiveringen lyder: Linda har alltid roliga snygga och egen aktiga kläder. Kanske inte altid något jag skulle ha på mig själv, men det passar henne och speglar verkligen hennes personlighet. Jag diggar det så hon får vara årets snyggig.

Årets nykomling; Malin från Norge.

Motiveringen lyder: Jag träffade Malin första gången i Köpenhamn på ITC. Hon är en snäll tjej från Norge som jag gillar veldigt mycket och hon är super duper snäll.

Årets besvikelse; Att jag och anders bröt upp. 

Motiveringen lyder: Alltid tråkigt när det tarslut i en kärlekrelation. Även om det är för de rätta orsakerna, man kände sig rätt besviken över att det inte hade funkat. Jag hade gärna visat alla att distansförhållande funkar på riktigt, och visste det funkade till en början, men sen i ett längre perspektiv är det inte riktigt hållbart alltid.
 
Årets jobbigaste dag; Varandra upp för Åreskutan.

Motiveringen lyder: Jobbig och utymplig stig att gå på. Eller de var knappt någon stig, det var klippblock man skulle gå och klättra över flera hundra meter uppför. Det var nog årets fysiska utpressning. Shit, vad det vat jobbigt, men roligt och värt det. Nu behöver jag aldrig göra det igen xD.  
 
Årets resa;  ITC i Köpenhamn.

Motiveringen lyder: Ett minne och en upplevelse för livet. Kommer aldrig glömma upplevelsen, personerna, de nya vännerna man fick, ja, allt som hände den resan. Det var början på något nytt och det var en fabules resa!


Finns fler personer och händelser värda att nämnas, men detta blir nog mycket ändå och det är ju bara gobitarna man vill åt, men det fanns plats för en bevikelse, som min sagt var ganska stor, men ändock nödvändig. Året har varit fantastiskt och underbart. Jag säger bara, vilken sommar!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marre

Till att börja med Malin, DET DÄR KORTET ÄR INTE FINT PÅ MIG!!!! Men tack för de vackra komplimangerna! <3 HAr väl inte mkt att säga om det andra mer än att JA expecto är ett av de bästa minnerna (någonsin) Och Linda har sjukt grym stil som verkligen passar henne men aldrig skulle se bra ut på någon annan. Hon har en sån underbar personlighet för att klara av sådana kläder!



Till sist malin DU ÄR BÄST OCKSÅ!! <3

2010-01-04 @ 19:09:30
Postat av: Emilia.

^^" hehe... och snart har vi kännt varandra i 10 år! det du!

2010-01-09 @ 13:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0