Design ändringar!

2010-01-29 @ 19:24:25


Hej alla glada!

Nu har min design ändrats lite. Känns lite lätt roligt så där.
Skrev in en fint citat under alla inlägg, flyttade upp datum/tid och bytte header bild.
Visst belv det fin?

Juste, jag glömde... HOHOHO... Fixat nedräkning i menyn till min student! hihihi xD
Kommer bli super roligt.

Hoppas ni gillar design ändringarna och om ni har några förslag på hur jag kan utveckla blogg mer så komentera här nere bara så ska jag se om de är intressant även för mig och så kan vi tillsammans förbättra bloggen.

Förbättra bloggen... Ja, vad vill ni läsa om? Saknar ni något ni vill ha i min blogg så säg till då med.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0