En torsdag kväll!

2010-01-07 @ 20:07:27

Nu har jag suttit och skrivit en del både igår och idag.
Jag jobbar lite på årskrönikan jag lovade skulle komma i veckan och det ser lovande ut tror jag.
Kan hända att den blir i flera delar.

Jag har kollat på filmen "The Other Boleyn girl". Den är verkligen jättebra.
Jag gillar när det handlar om historia och är lite gammaldags så där.
Tycker de är charmit.

Juste jag har börjat läsa Män som hatar kvinnor nu. Första boken i Stieg Larsson triologin. 
Den är rätt bra faktiskt, men har inte kommit så långt än. Tänkte försöka läsa alla tre ganska snabbt, 
men jag har inte riktigt kommit igång då jag redan varit trött när jag börjat läsa.

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0