Help! I need somebody! Help!

2010-01-12 @ 18:57:53

"Och julen varar än till påskaaa!"... Nja, det är nog en lögn. Nog för att mamma har julgranen kvar fortfarande så är "julefriden" över. Skolan har ju börjat nu. En aning komiskt. Jag kom på lektionen idag och den blev inställd på grund av tekniskafel. Så det belv slö driveri tills projektarbetes tiden. Efter det gick jag en vända på stan och kollade på lite kläder och skor. Provade ett ganska fint långt linne på H&M som jag provade.
Sen var det fika på Törners med Alex, vårat stammis ställe. Kaffe late och kladdkaka, alltid samma. Det var kul att träffa honom igen eftersom jag inte varit med honom sedan före jul. Så det var lite catching up to do!

Jag har skickat efter bilder och även några förstoringar faktiskt. Idag kom förstoringarna och tror nog att de andra kanske kommer i morgon. Det är jättefina bilder faktiskt. Jag gillar dem. Somriga bilder... Jag vill ha sommar nu!

Haha... Ska väl försöka sätta mig att jobba med projekt arbetet nu.

Kram på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0