Ho Ho! Bättre än igår, men sämre än förr!

2010-01-26 @ 21:23:45

Goddag vänner!
Jag sitter här hemma hos min moder där jag ju bor så ganska självklart.
Har druckigt te och skrivit på mitt projektarbete, det vill säga boken!
Det gick bättre än jag trodde så ska nog försöka disiplinera mig lite mer och skriva ett par sider en aning
oftare än innan för bara man sätter sig ner så funkar det ju.

Känner mig piggare och mindre trött än på länge. Det känns som om de håller på att vända, det är bra det. Igår var jag med Stefan, Erik coh Renaz hela efter middagen. Det var mysigt. Renaz och Erik lagade mat. Så drack vi lite vin, bara ett glas till maten och det var mumsigt värre. Efter det belv det lite snurra flaska och sanning och konsekvens. Det blev lite roliga och pinsama grejer, men det hör till. Lite saker kanske var onödigt att folk fick veta, men ja sanning är saning eller hur? :-/

I morgon blir det gym! Ska bli kul. Ska köra på själv, utan Stefan. Måste ju stå på egna ben också xD

Hade terminens första religionslektion idag med, tror det blir en rolig kurs. Fick läxa redan första lektionen! Lyckat ! Men, men sånt får man ta när man går sista terminen i gymnasiet med en tre B kurser. Ska i alla fall bli nice och mest troligt Lettlands resa med Geografi B gruppen! Toppen!!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter bra!

Vad kul att du verkligen kommit igång med att träna! Önskar att jag också orkade eller hade lust.

Skönt att i alla fall någon i familjen blir seriös :P

2010-01-27 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0