If I could I would and I know I should!

2010-01-18 @ 13:12:11

Förr veckan gick så fort och jag han inte riktigt med bloggen.
Jag ska försöka bättra mig i veckan här, få upplösningen på min årskrönika, fler skrivtips
och kanske även något bild och/eller bild.

Helgen började lugnt i fredags med popcorn och tv stundvis tillsammans med lillebror men han tyckte de pratade för mycket och dansade för lite på Let's dance att han tillslut gick till datorn när popcornen var slut xD.
Sen skrev jag en del, men inget som blev färdigt tyvärr.

Nu sitter jag på skolan och gör inte så mycket, det är sista veckan innan vi byter schema och får betyg på de avslutade kurserna. Mest betygsamtal och göra färdigt rest grejer. Har inte speciellt mycket egentligen och tar mig då tid att skriva här på bloggen eftersom den fått halka efter lite. Känner mig dock rätt stolt över att psykologi läraren gillade mitt fördjupnings arbete jätte mycket och var positivt överraskad av det. Det blev jag glad över för jag själv kände mig hel nöjd med det faktiskt när jag lämnade in det. Ska sitta kvar senare med Jessica för att jobba klart en gruppuppgift på fritidsturismen. Oh, sant blir man av med den kursen med! Skönt!

Kram så länge, vi hörs snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0