Project Run Away!

2010-01-27 @ 13:42:59

Hallå där!
Jag sitter på skolan. Har porjektarbetets tid och haft samtal med min handledare.
Tror det gick bra... Vi disskuterade framför allt mina ändringar i planeringen och syftet.
Allt ska ju dookumenteras i loggboken och senare i rapporten.

Skulle har varit på en föreläsning i morse. Om självkänsla med Mia Börjesson, en sån som skolan fixat, men vädergudarna är inte med oss! Snö storm och hennes flygplan blev inställt, så inställd föreläsning. Fick veta det på väg in till stan. Då gick jag ner på gymmet istället och tränade. Gick bra, så jag kommer hem tidigare än jag brukar på onsdagar idag! Det blir nice!

Kram på er alla!
skriver mer sen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0