Queen...

2010-01-20 @ 18:11:01
Nu har jag precis klivt ur duchen, efter en lång dusch + inpackning till håret.
Tränade på gymet idag och de gick fint. Hade lite tidsbrist bara så jag jag gjorde inte alla övningar
men tog lite på varje muskelgrupp. Tycker de blir roligare och roligare att träna när man kommit in i
rutiner och vanor. Kroppen behöver gör sig av med energi... Hade problem att somna i natt, vet inte vad de var med mig men hjärnan gick på högvarv till efter 2....  Efter att jag försökt somna i 2 timmar belv jag så less så jag tog upp min bok och läste. Det var trevligt.

Lyssnar på Queen nu, måste vara ett av världens bästa band genomtiderna alltså... Så fet grymt bra!
Hade mysigt igår med, när jag och Petra var på stan och käkade kina mat. Sååå gott och jag bara älskar
bannansplit... xD hahaha!

Skiver snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0