A message from Jamtland!

2010-07-27 @ 00:05:01

Hellu på er alla!

Kanske ska medela att jag lever, är hemma hos mamma i Jämtland och... ja, har firat att hon fyller 50 år vilket har gjort att jag inte suttit vid datorn de senaste dagarna. Milla följde med mig upp hit och det är trevligt. Så hon också får "semester" i sommar. Vädret var bra till igår då började det regna och det har regnat idag med.
Det är ju liksom typsikt Jämtland att de ska regna på sommaren.

Mammas fest blev väldigt lyckad och det är kul. Tågresan hit upp gick fint, lyckade sno åt mig en biljett i förstaklass genom deras erbjudande att få vissa resor för halvapriset när man åker förstaklass. Hittade en skapligt billig resa.

Har läst lite vilket alltid är skönt och försöker fundera och planera in för min flytt till Kalmar, nu när det ska bli på ritkigt, riktigt. Första dagen jag och Milla var här lånade vi bilen och besökte farmor och farfar, som jag har saknat dem. De söta små far föräldrarna. Har inte hunnit träffa pappa än, fast jag varit här i 5 dagar, men det blir snart. Allt hinns ju inte med.

Så, ja det jag tänkte var väl bara att säga att vi har det bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0