A pat on the shoulder!

2010-07-20 @ 20:35:35

Hej.
Vad ska jag säga om idag och de senaste dagarna?
Ja, kanske att jag söker lägenhet som en tok! Att jag idag
har träffat jobbcoachen, super trevligt! Vi snackade lite om vad jag tror att jag gör eller kan se mig göra om 5år. Det är alltid intressant, som att bo i Scotland, jobba med det jag nu ska utbilda mig till, eller möjligen kanske till och med så att jag har en pojkvän igen. Kanske, kanske! How knows?

Sen ringde pappa och det var alltid lika trevligt :D.
Sen så fick jag konakt med min Harry Potter vän här nere i Kalmar och vi tog en nördig fika med
mycket snack om fanfictions och Harry And The Potters kommande skandinavien turné. Den kommer
absolut att bli episk! Så, appråpå den, jag beställde två biljetter till den igår. En till mig och en till lillebror!
Kommer bli grymt!

Ringde på en lägenhet, eller ja ett gårdshus på 35km2 xD Det var läskigt, men tanten var trevligt och ja, vi får väl se hur det går.

Sen städade jag i köket och tvättat grejer inför att åka hem till Lillebror och alla i Östersund. Därför vill jag klappa mig själv lite på axlen, det har varit en god och arbetsam dag!

Igår var vi på Öland hela dagen med Inger, Emilia och Jag! Det var sola, bad, glass och Långe Erik återbesök. Mycket mysigt! ^^ och tack till Inger för den goda tonfiskröran och att hon kom ihåg att ta med mjölk så jag med kunde dricka kaffe :D .

Bilder ? Yes!



Nice Ölandssplit va ;P

kram


Kommentarer
Postat av: Moa W

WOOO! Harry and the Potters! :D:D:D Vilken spelning ska du på? Själv ska jag gå på Växsjö- och Stockholmsspelningen, är ju inte hemma när de spelar i hemstaden min! :o

2010-07-23 @ 22:59:19
URL: http://moawiken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0