Happyness shopping for the future! <3

2010-07-16 @ 18:23:12

Hej!
SÅÅÅÅ himla varmt det är! Jag blir tokig.
Idag åkte jag och Milla in till Klamar city och hade en shopping tur!
Shopping kan man lugnt säga det belv.

En jacka, en skepparkavaj, en flanellskjorta, en kofta från H&M, två par shorts och en BH från Gina Tricot, två t-shirt från New Yorker, ett par skor från Deichmann, ett par strumpbyxor och en nagelsax från Lindex och en klänning från Bikbok! Allt utom koftan och nagelsaxen var på REA!

Jag kände att jag behövde köpa lite nytt innan jag började på Univeristet och så faktiskt. Jag har alltid varit dålig på att köpa jackor och skor behöver jag alltid xD



ÄLSKAR SKORNA!



Försökt få med allt på bilden ^^

kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan, jag vill också shoppa!

2010-07-16 @ 19:11:11
Postat av: Sara

Du som inte har några pengar...?

2010-07-17 @ 10:47:55
Postat av: Jessica

coola x)

2010-08-05 @ 13:49:03
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0