Hellu Häggvik!

2010-07-07 @ 18:35:02
Hej!
Jag är varm, jag är trött och jag är... i Häggvik hos min stora syster Sara. 
Väldigt trevligt. Klev upp vid 6 i morse och åkte bussen från Kalmar 8:30 för att
komma hit till Stockholm. I morgon förmiddag åker vi till Östersund.
När jag var till jobbcoachen igår, gick de jättebra, förutom att jag höll på att gå fel xD
Men när jag väl hittade och vi började prata så kom vi fram till att vi också hade gemensamma 
intressen, som historia. Vi snackade också om vad hon kan och ska hjälpa mig med, samt kom vi fram
till att vi ska kolla på mitt CV nästa gång vi träffas.
Men nu är jag på resande fot, idag åkte jag då hit till Häggvik, i fjollträsk. I morgon åker vi till Östersund, jag ska umgås med mamma och lillebror, på fredag ska jag till Oviken och gå på Festival, SwedenMaliVoices med mina stora systrar. På lördag åker vi tillbaka till Häggvik och söndagen spenderas med Syster och hennes sambo, sen på måndag åker jag tillbaka till Kalmar. Blir nice!
"
Jag gillar att resa och idag på bussen läste jag färdigt "Låt den rätta komma in" av John Ajvide Lindqvist. Det är väldigt bra faktiskt, men filmen är också bra. En skräck rysare som handlar om vampyrer bland annat.
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0