"Just Becuse You've Got The Emotinal Range Of A Teaspoon Dosen't Mean We All Have"

2010-07-05 @ 13:55:11

Hej!
Några dagar sedan ni, få se vad har jag gjort?
Sökt jobb, ätit sushi, gått rundvandring på Kalmar slott, där jag var den bättre gudien ;P.
Sen har jag badat i havet, träffat kusin Ida i Karlskrona. Hon visade mig sitt jobb på marinbasen
 där och sen solade vi och mådde gott vid en sjö.

Helt okej faktiskt. Sen har jag sätt Eclipse på bio, as grymt bra film! Värd att se!
Jag har... Jag har... Jag har haft typ Harry Potter maraton med Milla.
En HP film varje kväll i fyra dagar nu. Toppen!

Har också nästan varit påväg att få tillbaka min magkatar, men det verkar okej nu igen.
Läser boken "låt den rätta komma in" nu och det är bra, riktigt bra faktiskt! As kul :D
Gillar bra böcker, handlar om Vampyrer den med xD Skäckbok som utspelar sig i Sverige.
Finns på film också.

Imorgon ska jag till en jobbcoach och det blir spännade, får ser hur det går. Hoppas kunna få lite tips i alla fall.

kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0