Master of Linné!

2010-07-12 @ 18:32:25

AHHHHH!

Kan ni fatta? Kan ni fatta?!! JAG, JAG har kommit in på Linnéuniversitetet!
Jag ska läsa Internationell Kommunikation, kandidatprogram 180hp! Det kommer bli BÄST!
Såååå sjukt  jävla grymt och jag kommer verkligen flytta till Kamlar!

Alla världens problem förklaras här med LÖSTA!
Ska bara hitta lägenhet först.


Jag kom hem från Stockholm och så hade somebody I know skrivit på Facebook
att hon kommit in på Högskolan hon sökt och då tänkte jag, 'oh, kanske borde kolla jag med'
och då hade jag kommit in. Snacka om GRYMT!

Så nu vet jag och alla andra vad jag ska göra de kommande tre åren, PLUGGA!
Är det inte fantastisk att man får något att göra? Det är ju helt grymt! Fast, jobba hade
ju inte heller varit dumt.

Imorgon ska jag tillbaka till mrs jobbcoach och på banken och kanske lämna CV:n, men nu
för extra jobb och inte 100% fast anställning. Hihihihi, Milla blev så glad som jag att hon gick och köpte en blomma åt mig! Är hon inte underbar, min Milla! ? <3


Kram och Puss

Kommentarer
Postat av: Sara Thörnlund Persson

:D:D:D:D::D:D:D

2010-07-14 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0