SwedenMaliVoices

2010-07-11 @ 11:04:14
Hellu, nu är jag tillbaka i Häggvik efter några intensiva dagar i Östersund och bilen. 
Det var varmt och trevligt, men ryggen mådde inte så bra igår. 

Idag är det också riktigt varmt och jag vet inte riktigt vad jag och syster ska hitta på. 
Har inte så mycket pengar så vi får väl se.
Imorgon åker jag tillbaka till Kalmar och där väntar Milla igen, ska bli skönt.
Jag gillar verkligen Kalmar.
I Östersund var jag ut till Oviken på festivalen SwedenMaliVoices och det var kul.
Var där med båda mina systrar, ena syrrans kille och några kompisar till dem. 
Roliga och bra band spelade. Det roligaste och för mig mest överraskande var att få höra 
HP Burman sjunga och spela JamtlandsTaus (ursäkta stavning xD) live. Det var kul, den låten är
så himla fin och på jamska. Sen lyssnade vi på lite musik från Mali och sen också Räfen från Göteborg. 
Vilken energi!
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0