Oooobiiido, I want to be like you!

2010-06-17 @ 18:27:44

Tjabba, tjena, hallå!

Det var länge sedan jag skrev nu... Jag befinner mig äntligen i Kalmar och har just nu Chihuahua Tyson i knät och skriver några rader. Jag har varit här nere i två dygn. Kom i tisdags vid 16:25 med tåget till stationen i Kalmar där Milla möte mig.  Igår vad jag på arbetsförmedlingen här i Kalmar och skrev över mig från Krokom. Efter det var vi till Millas kusin som tog studenten och idag har vi varit på stan. Jag gick förbi Skatteverket och bytte adress hit till Millas föräldrar. Sedan åt vi Thai-mat och njutit av det underbara soliga vädret. Det är fantatiskt med sommar, är det inte??? Vi åt lite Ben and Jerrys glass också, det var gott...

Imorgon ska jag på bas-info möte på Arbetsförmedlignen med. Det blir intressant, men ja, nödvändigt. Sen blir det en helg fylld av det kungligabröllopet!!! <3

Så detta låter väl som ett par effektiva första dagar på min nya ort??? Right???
Ja, jag hoppas att jag och Milla snart får ett jobb och sedan kan skaffa lägenhet. Det längtar jag till och på något vis ska vi nog se till att det blir så!




Kommentarer
Postat av: Sara

skönt att du börjat komma igång :)

2010-06-19 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0