Sun at the castle!

2010-06-24 @ 00:25:07

Hej!

Vilken höjdar dag! Solen har jäst över mig, jag tog bussen in till city, köpte en bok.
"Räcker det om jag älskar dig?" av Katarina Von Bredow. Höjdar bok, för övrigt av en höjdar
författare. Jag tog min nya bok och gick ner genom solen till Kalmar slott. Där hittade jag en brygga vid vattnet där jag solade och läste ut hela boken på ca 260 sidor. Snacka om underbart! En nackdel dock nu är att jag bränt mig "allá papa", det vill säga är min nacke och mina över armar röda som tomater. Grattis Malin! Sommaren av röda bränor har äntligen börjat.

Sen när jag då solat färdigt och läst ut boken träffades jag upp med Milla. Vi letade reda på Subway och åt. Sedan gick vi på BIO! Vi såg Robin Hood, det var verkligen bra och rätt påkostad ska skulle jag säga. All well! And here comes the pictures.

    

     

(Kolla på mig på bilden från subway, något röd??? YES!)'


See you another sunny day at Hogwart!

Kommentarer
Postat av: Maria

Solskyddsfaktor är så värt!

Låter som en jätte mysig dag. Bara njuta av en bok på en sådan fin plats. Härligt!

2010-06-30 @ 10:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0