Writh something kreativ from the heart!

2010-06-09 @ 19:00:24

Hej alla ni söta människor.
Jag ber först och främt om ursäkt för att jag inte skrivit på en vecka typ.
Jag har var lite okuperad... Av vad?

STUDENTEN 2010 och av att vara förkylld!
Helt sjukt att jag faktiskt höll talet! Liksom OMG!

Idag har jag kollat på film, Harry Potter och Hemligheternas Kammare. Det var nice, sen åkte jag in till stan och kollade runt lite på mittpunkten, bland kläder och skor. Hittade en tunika och ett par nica rockiga leggings. *Tummen upp* fört det.

Nu sitter jag bara och är lite små snuvig och hostar som bara den med en sandpapper hals! Mysigt!

Små planerar min resa och flytt till Kalmar och även lite inför Skrivarlägret jag faktiskt ska få åka på :D
Det trodde jag inte för någon vecka sedan även om jag önskade. Men så fick jag lägret i present av mina systrar med pöjkvänner, STORT TACK, både för presenten men också för att ni tror på mig och mina drömmar och vill investera i det! I love you!!!

Vill också tacka Linda för att hon kom och hälsa på och gjorde helgen underbar! Hon ställde upp när alla andra fick förhinder! Vi hade en mysig båt tur också!!! :D Med mammas Utter Elsa och med flytvästen jag fick av Kusin Ida i student present. ^^





Skeep ohoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0