A Substitute For A Title!

2010-03-13 @ 18:15:25
Känner mig så sämt på att uppdatera....
men igår blev det som sagt en kladdkaka med grädde. Mycket mumsigt.
Sen blev det att åka hem till mamma och äta Tacos... Sen kollade "hela" familjen.
Jag, Lillebror, Mamma och hennes man på Harry Potter och den flammande bägaren.
Inte den bästa Harry Potter filmen, men den funkar ju...

Sen idag, så har solen strålat som bara den och det har smält så bra att man kan se gräs
på vissa ställen och grönt gräs dess utom... Borde ha tagit kort känner jag nu...
Aja, hur som haver så satte jag och lillebror oss utom hus och läste Harry Potter.
Han läser sjunde boken nu och frågar hela tiden hur det ska fortsätta och jag bara
"Läs och se..." och han blir sur...  Jag insåg igår när vi såg fjärde filmen och lillebror
pratade om saker från boken att WHAT det där mins inte jag och så att de skiljer sig så mycket mellan filmen och boken så, jag läser på Harry Potter och den flamande bägare nu :P Måste frescha upp minnet liksom...

Jaha, idag är det också en vecka till jag fyller år och två veckor till min myskväll med Milla <3
Längar!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0