Latest dream!

2010-03-06 @ 20:06:48

Hello!

Idag äre lördag och jag har mest drygat hos pappa. Men jag har skrivit lite och typ, ätit glass!
Har kollat på film också, luftslottet som sprängdes! Det var nice nice!
Boken är förståss bättre.

I torsdags känndes allt bara fel och jobbigt. Inget stämde verken psykiskt, fysiskt eller socialt. På kvällen dock tog jag mig samman och hade filmkväll. Några kompisar var här och efteråt stannde Emma kvar en stund och vi pratade massa. Känndes skönt. Allt var bara GAAAH! den här dagen. Typ liksom, jag ni förstår säker hur jag menar. Går inte riktigt beskriva med ord.

Sen så igår på lunchen pratade jag med Sara, Emma och Sofie om det och hur hela veckan varit skruvad.
Sen vid lunch tid fick jag något spel i hjärnan som skrek "ALEX", så jag sms:ade Alex och de resulterade i någon timmes väntan innan han kunde fika på stan med mig!  Den tiden fördrev jag på skolan med Sofie, Emma, Lollo, Sara och Frida. Det var helt skojigt. Lite dansande, lite sjungade och lite facerapeade...



Tog  några nica bilder innan Alex kom. Sen när jag skulle vara med Alex så gick vi på vårat stammis fik Törners och fikade. Ja, fikade kaffe latte och kladdkaka med grädde, mums! Sen så pratade vi jätte mycket och de behövde jag. Prata om viktiga saker och hur man verkligen mår samt massa slö skoj snack. Allt de är jag och Alex bäst på att göra och de är super bra! Han är verkligen min bästa killkompis och jag har kännt han så länge jag minns nästan, i alla fall sedan jag var 7år, det är 12år i sommar! Det ni! Det är vänskap!


kram!


Kommentarer
Postat av: MariaLöfquist'

sv: haha, ja jag håller med dig Malin, vi hade nog mycket roligare än våra syskon.

Låtarna är ju faktiskt sjukt bra om man tänker efter och jag hoppas snigeln Hugo hittade hem igen, haha :)

2010-03-09 @ 13:58:28
URL: http://marialoq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0