No day is like today!

2010-03-23 @ 19:09:07

Idag har varit en fram och tillbaka dag.
Jag har sovit okej, åt dålig frukost, en liten youghurt och bannan. Sen tog jag bussen till skolan och fixade med utskrifter till min projektredovisning. Sen lyssnade jag på några redovisning och sen var den min tur, jag var nervös men gjorde det. Känns skönt...
Dock så har jag varit stressad och mått dåligt över det hela förra veckan och helgen. Söndagskvällen var hemsk. Försökte få ihop rapporten och det bara belv fel och kännes jobbigt. Jag bli nästan handlingsförlamad och mådde bara illa. Kunde inte få till något. Nu känns det bättre.

På torsdag nu så ska jag åka till Malmö och vara där över helgen. Ska bli trevligt att umgås med vänner och ser verkligen fram emot lördagkvällen, det kommer bli underbart! Då ska jag ha mys kväll med min vän Emilia. Jag saknar henne riktigt ordentligt och det kommer blir great att vara med henne. Fin middag ska det bli också.
Hihihi...

Sen får vi se om jag beger mig över fjällen till Norge över påskdagarna. Har fått erbjudantet och det är ju trevligt. Beror på hur "dyr" Malmöresan blir. Det behöver ju inte bli så överdrivet dyrt att åka till Trondheim.

Det var nog allt för nu, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0