They know we tried! Malmö...

2010-03-29 @ 22:47:05

Ja, inte så mycket uppdaterat på slutet.
Jag har vilket fall varit i malmö och kommit tillbaka. Det var en nice helg i glada flickorslag (kommer bilder) och ja det var väldigt roligt. Åkte ner med nattåget på torsdagskvällen och fick i Stockholm sällskap av Isa. Det var nice och jisses, vad vi fick kämpa med säkerhetsgrinden eller vad jag ska kalla den, det som gör att man inte ramlar ur sängen när man sover i liggvagnarna på tågen. Den passade ungefär på milimetern då blev det super svårt att få tillbaka den på är jag väl krypit in i kojen.

Fredagen Malmö bjöd på typ världens störta latte, solsken, 15 plus grader och en massa väntan, men ack mycket skratt. Lördagen var något mer stillsam, men underbar. Åt godmat på subway som Milla försälskat sig i och sen var det fimkväll, vi såg förs på Leon och sen Tillsammans och vi avslutade med Polisskolan 3. Totalt AWSOME helg helt enkelt. Mest deprimerande var dock när jag kom hem och klev av tåget i 2cm nysnö...

Bilder kommer här:



Under all väntan på tågstationen för mig och Isa då vi kom ca 06:25...



Milla min älsklings Milla kom dit och det var jag mycket tacksam över! Shes awsome!



Den BIG:A latten ...



Hade en trevlig stund medan vi fixade maten på vandrarhemmet, fredag natt.



Jag och Linda kör en TOPP föreläsning så det sjöng om det. Mobbing, nej tack!



Sen är Isa rätt finuig...



Sen hade jag en underbar mysig filmkväll med Milla! Det var såå skönt! Verkligen nice!



Så självklart, egobild!

Malmö resan får heltklart godkännt, dock såå hade dem kunnat prata lite tydligare och ha lite finare klänningar på deras Gina Tricot. Aja, inget jag kan göra något åt, en annan grej är att det är ganska drygt med så där 10 timmars tågresa som minimum dit O_o little too far away right now!

Kram på er alla och gurselov att jag inte börjar prata skånska!
/ML

Kommentarer
Postat av: isabel

ja hihi :D



asså jag hatar den där "flumm"-bilden på mig :(

2010-03-30 @ 10:07:20
URL: http://isahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0