18 days to live!

2010-05-16 @ 21:45:21

Idag, är det bara 18 dagar kvar till Studenten!
Det känns! Balen är avvärkad, man känner hur slutet på alla kurser närmar sig.
Det är prov inbokade, inlämnings uppgifter har deadlines osv. Känns hur det närmar sig, verkligen.

Jag ska hålla tal på studeten, på rådhuset vid typ 10 i 12 på natten. Kommer bli as nervöst, men talet är typ färdigskrivet. En lärare ska kolla lite på det bara, men jag känner mig hyfsat nöjd. Men det lär bli läsktigt att stå där på scenen och hålla det där talet. Fast as kul samtidigt, värsta kluvet. xD

Idag så har jag och mamma bakat pizzabullar, det är en av grejerna till mingel buffén jag ska bjuda på under min motagning hemma :) Det är riktigt nice faktiskt och jag tror dem blev goda.

Det är något läsktigt att det snart är slut och man ska ut i den stora världen, men en dag måste man ju och det är ju vad alla egentligen längtar efter, men samtidigt bävar för. Ja, så kan livet vara ibland för en student.

Har kunnat plugga en hel del idag, det känns bra! ^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0