4 days and then I will rice!

2010-05-30 @ 18:49:45

Solen skiner ute, men jag vet inte om det är så jäkla varmt.
Jag är hemma hos mamma igen efter sista helgen hos pappa!
De första jag gör när jag kommer hem är att va? Jo sätta igång tvättmaskinen.
Sen ska jag nog försöka städa rummet i morgon med, fast lillebror fyller år.
Men der fixar jag innan jag åker in till stan, har ingen lektion i morgon. Jag ska bara in för en fotografering
vid 13. Det känns nice^^ Sen är det heldagar tisdag till torsdag typ.
Men det blir mest flim och lite roliga saker eftersom att det är sista veckan och betygen är satta.

Om 4 dagar tar jag studenten, det är sjukt!
Ska bli skönt och rolig, men vuxet på något vis. Sen ska man ju stå på egna ben och jag ska ju flytta med.
Åker ner till Kalmar 15 juni och sen ja, då är det bara att söka jobb och sen lägenhet. Tur man kan bo hos Emilias föräldrar först. Verkligen jätte gulligt av dem ^^. Det gäller bara att jag får något jobb, men det lär nog lösa sig.

Ha de bra så länge^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0