Back to human!

2010-05-16 @ 10:45:39

Hejsan!
Idag, nu är jag tillbaka som människa igen!
Det var bal i fredags och ack vilken stressig dag, även om jag inte hade som vissa andra inbokade frisörtider och sminkning. I'm a natural beautie! Eller inte! Aja, jag började med att sova ganska länge. Halv 10 i alla fall, sen åkte jag till syster och drack te. Sen hämtade vi Stefan och så var det tags för en till dusch och förberedelse för fruktbuffén jag skulle bjuda på innan Limosinen skulle hämta oss! FET COOLT!

När alla kom, vissa senare än andra så skålade vi med champange! åt jordgubbar, honungsmelon, hallon och gröna vindruvor.  Mumsit! Sen åkte vi genom hela stan något varv innan vi klev av vid G:a Teatern och ÖP var där och plåtade och ville ha namn! "Oh, fick ni åka limosin, hur fick ni tag på det" frågade dem.
"Eh, pappa fixar vett ni ;P" sa jag och det är sant. Pappa fixade limon och det var toppen!

På balen så var det kära återseenden med gamla lärare och gamla klasskompisar från högstadiet. Alla Östersunds friskolor hade slagit ihop och gjort en bal tillsammans. Hel kul :)

Aja, så igår var jag ju inte den piggaste. Degade i soffan framför några filmer. Det var helt okej.
Ena var mysko men bra! Sedan vi typ 18 tiden plingade en granne på och tyckte jag skulle komma över och käka lasange och ja, då gjode jag det. Men jag bytte om från pyjamas till vanliga kläder innan jag gick över! Det var nog tur annars hade jag överlevt på popcorn och vatten ^^

Idag, nu, nyduschad känner jag mig mycket bättre och ska ta ett litet stryptag om pluggningen!

Kram så länge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0