Longtime no seen!

2010-05-12 @ 20:22:53

Hej... :)
Förlåt, vet att jag inte bloggat sedan jag var i Riga, men jag ursäktar mig med att jag har mycket i skolan, varit trött och varit tvungen att landa lite. Samt, ja... Vad ska jag säga... Vad kan jag skriva om egentligen?

Man kan ju följa det mesta av vad jag gör även på facebook, och där kan man även hitta bilder från Riga resan tillsammans med klassen.

Riga är en fantastisk stad och jag kan tänka mig att återvända utan problem! Jag tycker det var hyfsat billigt, fixade håret för ca 600kr, klippning och färgning av mitt långa och tjocka hår! Prisvärt!
Samt ja, det var ju inte världens bästa shopping, men maten låg på halv priset och alkohol på allt från halvapriset till 1/4 av priset i Sverige. BILLIGIT!

Nu så är det ganska mycket i skolan, på fredag är det bal och nästan vecka är det inlämningsuppgift i Religion och en diskution på historian jag ska förbereda mig för. Sen är det lite till Internationella relationer jag ska göra med. Men ni, vet ni vad det GÖTTASTE med allt dett är ? Jo att jag ska ha två prov, dock muntliga dagen innan betyggen sätts! Det är ju nice tänkt av lärarna! Aja... Studentklännigen är införskaffad, har dock lite problem med mösspåtagningen, men det lär nog lösa sig hoppas jag! Studentskor har jag inte heller, men det går nog att hitta kanske xD Annars har jag ett gäng klackskor i garderoben att plocka fram...

OBS! Lystring!
Jag är årets studenttalare på rådhuset i Östersund! Ca kl 23:50 ska jag hålla ett tal för alla Östersunds studenter på scenen som byggs vid rådhuset den 4 juni 2010 för våran student! Käns helt SJUKT! Men kul :D

Hmm, det var ju endel uppdateringar... Vad mer?
Hmm, jag ska på bal på fredag ;P

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0