Officiella Önskaelistan!

2010-05-22 @ 15:03:11

Hej!
Som ingen missat tar jag snart studenten.
Kan vara dags med en önskelista.
Efter noga begrundande har jag nu en liten lista!
Alla kommer ju lättast åt den om jag lägger den på bloggen så, japp här är den!



Officiella Student Önskelistan!

  • Vinglas ”Glas Molly”, Gröna.  [Finns att köpa på Åhléns]
  • Skålar och bunkar (Som är bra att göra smet i eller servera sallad osv)
  • Små blå skålar ur bröllopsserien från Gustavsberg.
  • Tallrikar, djupa som platta. (Inte hitta någon speciell jag vill ha, men enkla fast roliga och helst i grönt, svart eller vitt…)
  • Bra headseat för min dator! (Reserverad för Pappa)
  • Presentkort på SJ, IKEA eller någon bokaffär.
  • Något grönt, kan vara vad som helt.
  • Något Harry Potter aktigt… (Kan vara vad som helst som har med böckerna och den världen att göra.)
  • ”OH, det där är Malin” – grej.
  • Pengar

Jag ber vänligen att alla tar hänsyn till att jag inte tycker om rosa och inte vill ha något som är rosa!

Sakerna jag önskar mig är inte i någon speciell ordning… Det vill säga att den sak som är högst upp inte behöver vara det jag önskar mig mest.




Så, där var den!

Kram så länge!!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0