Summer is here! ^__^

2010-05-20 @ 16:28:34


ÄNTLIGEN vill jag bara säga!
Äntligen har jga kunnat sitta på balkongen hos pappa min och plugga.
Det var verkligen undebart tillsammans med en Ben and Jerrys halfbaked och kaffe!

I övrigt har dagen inte varit den bästa, började med att jag vaknade för tidigt av alla som vaknade och kelv upp hemma och sen när jag somnade om, så sov jag så hårt att jag försov mig... Missade därför föreläsningen på skolan... Det var ju inte precis så bra... Efter det så ja, då missade jag bussen och sen hade jag ett möte. Så belv ingen skola idag... Inte precis det ultimata, men jag har pluggat och fått saker gjort nu i eftermiddag och det är bra. Idrotts grejerna är typ klar, ska vara ha samtal och diskussion och inlämning med läraren i morgon. I helgen ska jag försöka ta det lugnt, men lite plugg kommer det nog bli. Har två prov nästa vecka och två inlämningar till...

Det är ca 25 grader varmt på balkongen hos pappa min och det är första gången i år nästa, i alla fall så man kan sitta ute. Var en dag det kom upp i 40 grader (mot väggen), men då blåste det och var annat som gjorde att det inte riktigt gick att sitta ute i alla fall... Nu känner jag att sommaren är här och jag ska ta studenten om TVÅ veckor! Det är helt sjukt! Helt vansinigt!!!

Pratade med Milla också :D Planerade lite över sommaren och min kommande flytt!!!
Känns underbart och jag säger det igen, UNDERBART!!! Precis vad jag behöver!

Kram på er!

PS: komentera gärna ;P



Kommentarer
Postat av: Sara

När är mösspåtagningsbalen?

2010-05-20 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0