Weekends! It's not for sleepers!

2010-05-24 @ 18:46:17

Hej där världen!
Vaken? Det är jag! Okej, okej! Klockan är bara typ halv 7 på en ja, måndagkväll!

Jag har varit på skolan idag och avslutat kursen Georgrafi B. Känns skönt!
Sen var de lunch med tjejerna och sen gymmet med Stefan. Vi gjorde mina avslutande tester i utveckling
från jag bröjade träna till nu. Vilket vi gjort i början, i mitten och nu i slutet. Förbättringen mellan nu och mitten i tillexempel knäböj var runt 100%... Riktigt bra! Min kondition hade förbättras också, vilket är toppen! Riktigt stolt över mig själv och Stefan var också stolt. Det firade jag med Ben and Jerrys Halfbaked! GRYMT!

Nu sitter jag och förundras över att jag har två prov på torsdag, sovmorgon och mösspåtagning i morgon!!! GREAT! Äntligen är det tags för riktig student! Party, Party!

Just nu lyssnar jag också på 90-tals nostalgi! Det är jätte kul :D Man har ju glömt bort en del låtar, men det är riktigt roligt. Fick äta min älskade broccoli till middag också, riktigt bra det!

I Lördags var det en av många klassfester ^^ Riktigt trevligt det :P


Kommentarer
Postat av: Sara

vad söt du var i dom där flätorna!

Det är roligt att du börjat skriva ofta på bloggen nu!

2010-05-24 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0