As I Said...

2010-11-23 @ 11:37:00
Som jag sagt förut, jag är inte den bästa på att blogga. Why?
Ibland vet man liksom inte vad man ska blogga om.

Igår så hade jag redovisning på skolan. Jag skulle hålla ett dramatiskt tal.
Prata om något dramtiskt enligt en dramatisk kurva. Det var många starka, fina och väldigt givande
dramtiska berättelser som alla i klassen delade med sig av. Vissa handlade om nära döden upplevelser med hajar, andra om huggande giftiga ormar och andra om en helt fictiv berättelse liknande James Bond. Så nu vet alla att jag är livrädd för att åka berg- och dahlbanor men det gör inget.

Nu sitter jag och små fryser lite i vårt kyrliga kök på Camp Mörby.
Det regnar pissigt iskallt, men ännu har vi varit förskonade mot snön. Vissa säger den kommer idag, andra säger att den inte gör det. Vi får väl se, vi får väl se om jag får sjunga "jag ser det snöar..." idag eller en annan dag. Just nu som sedan september sjunger jag "jag ser det regnar, jag ser det regnar, det var väl roligt hurra? Då får vi plaska, då får vi plaska som vi har längtat HURRA! Då tar vi stövlarna på och paraflaxet med ut, för nu ska det plaskas och oj jag blev blöt!"...

Men nu ska jag försöka leta upp lite gó information till ena grupparbetet och sen ska jag försöka
skriva färdigt min ansökan till utlandsstudierna.

Harre göttt!

PS: Ikväll bjuder hyresvärden på Pizza...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0