Can you dance like a Hippogriff? NANANANANANANNAAA!!!

2010-11-19 @ 17:05:23

Japp, det kan jag!

Sitter i köket där internet funkar bäst.
Jag är ganska hungrig, eller ja, snart i alla fall...
Borde gå och handla så jag kan börja på maten... Kyckling och någonting ska de bli...

Har gjort stödord till mitt tal jag ska hålla på måndag och...

I onsdags var jag på bio och äntligen fick jag se Harry Potter and the deathly Hallows part 1.
Jag älskar filmen, den är grymt välgjord och bra. Även om de ändrat vissa grejer (mycket mindre än i de tre senaste filmenra) så var det inte nödvändigtvis till det sämre. Tänker inte göra mer djupgående analys här eftersom jag inte vill spoila någon! Se filmen is my word!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0