I'm Not A Wizard, I'am A Witch!

2010-11-03 @ 17:09:29
Hej på er alla kära vänner!

Dags att blogga igen efter den mest EPISKA helgen jag haft på jag vet inte hur länge om inte någonsin!
Agnes och Annie kom till mig för att nörda och planera Portkey (http://www.portkey2011.webs.com) samt ha Harry Potter film maraton (tog för överigt MASSA timmar, började runt 14 tiden och var klar vid 4 på natten!) och vi hade så sjukt kul, drack Honungs Öl, åt Florens dumnas dippens (tacogratäng), chockladgrodor, kladdkaka och såklart största överraskningen POPCORN! Så sjukt kul man kan ha!

Runt 2 på fredags natten så gjorde vi en "välkomst" pjäs till konventet och ja, det är gymt nörd-intärn och ja, väldigt episk och vi hoppas den kommer locka deltagarna till skratt.

På söndagen så kommer Marre och vi var istället hos Annie i Kalmar. De slutade med att vi gick på Kalmars egna leaky cauldron och åt pizza. Sen så var vi uppe hela natten nästan, eller ja till typ halv fem, då gav vi upp... eller Annie slutade prata xD

Att Marre har varit här har varit grymt kul och vi har verkligen haft det bra. Vi har ettablerat uttrycket
"Två nördar och en kladdkaka är en kladdkaka för lite!"...

Sen har Marre förhört mig mycket på alla grejer inför tentan och det går framåt, sagta men säkert!

Ha det bra så länge! Idag blire kycklingwok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0