"Två nördar och en kladdkaka är en kladdkaka för lite"

2010-11-05 @ 17:49:57

Jaha! Så var det slut på nörderiet för den här gången och det slutade vi med en tenta.
Hur gick tentan? Sisådär... Man kan väl säga så att jag även denna gång svarat på alla frågor, vissa bättre än andra dock och jag lär nog ta hem en hel del poäng, frågan är hur långt dem räcker. Annars känndes det rätt bra och satt i över två timmar.

Veckan som varit nu har varit full av nörderier!
Vi har tänt ljus och sjungit blinka lilla stjärna för Lily och James Potter på deras dödsdag.
Vi fickat tre gånger på Kalmars egna Leacky Cauldron (kulsenska), samt flera besök på Kalmars egna Godisbaron (Tokiga Ture).

Så som sagt har det varit riktigt härlig helg.
Så uttrycket "två nördar och en kladdkaka är en kladdkaka för lite" och
"tre nördar och två kladdkakor är fortfarande en kladdkaka för lite" yttrades av mig!
Har inte stöt på en ända Harry Potter nörd som inte gillar kladdiskakis!

Aja, sooo long mina vännorrrr!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0