ALIVE!

2010-10-14 @ 14:29:28

Jag lever!
Jag har bara varit utan internet i flera dagar...
Trodde man skulle få abstinens eller något, var väldigt nära.
Man känner sig helt sjukt borta när inte internet finns tillgänglig.
Man liksom kan inte leva riktigt. Även om man inte använder internet så är det en känsla i att veta att man kan använda det om man vill, i 5 eller 10 minuter. I timmar eller ja, vad som egentligen.

Solen steker nu fet mycket genom mitt fönster medan det har snöat i andra delar av Sverige.
Undrar om man ska ta med pluggningen ut??? Det kanske det är värt?
Få lite sol, lite luft och ändå plugga på?

Just nu läser jag om ventenskapliga metoder, ganska intressant, men också ganska ointressant.
Beror på... Beror på vad? undrar du. Ingen aning säger jag. Så är det bara.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0