Kitchen studdies!

2010-10-20 @ 14:38:39

Ja ha, hej på dig med!

Jag sitter i köket just nu... Luktar, ehh gott! Fransyskan-som-bor-här's pojkvän lagar någon god mat
med massa grönsaker och räkor.

Jag passar tvätten och ska börja plugga. Igår belv det inte speciellt mycket gjort, men nu ska vi ändra på det. Idag SKA jag vara produktiv. Jag ska skriva "Vetenskapliga rön" grejen som ska lämnas in i morgon och jag ska läsa i metodboken. Hur mycket? Åter står att se, men jag ska repetera två kapitel som jag läste igenom utan ateckningsboken bredvid mig, så jag ska läsa om dem och sen får vi se. De kapitlerna handlar om bildanalys och analys av samtal. Ganska intressant, men ja, ska repeteras så jag hittar de riktigt goooo'a grejerna i det. I överigt ligger  jag ganska bra till med läsningen faktiskt. Sen är frågan om jag förstått allt, men då har jag mer tid att repetera det sen! Whooo_hooo!  eller nått?

Seee you later!
PS: Lyssnar på wizard rock i världens bästa headsett jag fick av pappa i studentpresent! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0