Ompa ompa!

2010-10-25 @ 18:58:39

Sitter på universitets biblan och har suttit här sedan kl 12.
Fast, haft en matpaus på nästan 2 timmar i mitten någonstans. Hehehe!

Igår efter ett möte med hyresvärden går jag ner i köket och läser något på
whitebordtavlan vi har där "Du är den där barbaran jag alltid velat ha // J.K. Rowling"
och tar det som en pik! Seriöst, jag tar åt mig och tänker att... "Ah, nu är det någon som vill
vara rolig och driva med mig igen..." ungefär. Ganska skrattretande men ALLA vet jag är HP nörd
och därför så logiskt sätt borde det var riktat till mig, dock som skämt, men i alla fall. Belv både förvånat, men tyckte de belv kul och så blev man lite ställd på något sätt. Skit samma egentligen, tänkte bara dela med mig av gårdagskvällens moment.

Föresten så, så har jag börjat nördat Tv Serien The Tudors igen! Snacka om UNDERBART!!!
Älskar grymt mycket och den är så sjukt bra gjord! Älska den!!!

Ska snart ta bussen hem, men tänkte passa på att använda lite vättigt internet medan jag ändå
hade något i närheten... Hahha.


Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Maria

jag gillar tudors!!

2010-10-26 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0