I'm A Geek And I'm Proud Of It!

2010-09-09 @ 21:29:41

Hellu alla män, kvinnor och barn!

Idag har jag pluggat, dock inte så mycket som jag tänkt eftersom att ni vän Annie kom på besök
och vi nördade gärnet.

Vi planerade, ringde, mejlade och gjorde upp en sjuk bra ekonomiskplan över
det konvent som vi ska arrangera nästa sommar. Det kommer bli grymt kul!
Man känner varje gång vi går i rätt riktigt mot konventet så blir man bara mer PEP!

Idag har vi också gjort en facebook grupp och vi har som sagt lagt upp ännu mer planer.
Kommer bli grymt, kolla in hemsidan http://portkey2011.webs.com.
Det är jättebra, men ska bli bättre!

Hade!!!!

PEPPEPEPEPEPEPEPEPEPEPEPEPEPEPEPEPEPPPPPPPPPP!

Kommentarer
Postat av: Feliiciijjaa

Hej hej jag har en veckans blogg på bloggen, vill du vara med ? Anmäl dig då ^^.

Postat av: MalinWahlfridsson

Hej!

Gud vilken fin blogg, kika gärna in på min och släng gärna en kommentar medans du ändå är där! :-D

Kraam.

2010-09-10 @ 11:10:34
URL: http://malinwahlfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0