Sorry, I know I'm a bad girl!

2010-09-29 @ 12:24:00

Hej på er alla!
Nu ska vi se... Onsdag idag, på lördag är det tenta!
Det vill säga om typ 3 dagar *tummen upp*.
Så huvudet ner i pluggböckerna. Känns som om jag har hyfsad koll på det mesta
men det går nog att repitera ett par gånger till.

Jag vet jag är en dålig uppdatera, ibland vet jag inte vad jag ska skiva om och ibland, ja
ibland finns det saker man inte vill skriva om.

Jag har försökt söka efter "Du är så vacker utan spackel" med Martin Svensson på Spotify
men hittar den inte. Det är dumt! Den är faktikst bra och bättre än "Mamma, jag vill vara psykopat".

Jag ska plugga nu och så får vi se vad jag gör till middag, antagligen tonfiskröra
eftersom jag redan kokat äggen till det.

Ha det bra /Hälsningar från Öland

Kommentarer
Postat av: Sara Thörnlund Persson

"vacker utan spackel" var det joakim hillson som sjöng... hur han nu svarar sitt namn :)

2010-10-01 @ 09:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0