The Icel Of The Sun And Wind!

2010-09-12 @ 13:12:29

Hej på er!
Måste verkligen bli bättre på att blogga så här sitter jag och skriver.
Det är söndag idag, så vad har jag gjort denna helg?

Fredagen tog jag mest lugnt, medan resten av huset typ festade.
Jag orkade inte, kände mig trött och ja inte pepp på att festa i alla fall.
Så jag åt gott och satt vid datorn. Kollade in resor och grejer till Edinburgh eftersom
jag nu mer planerar att åka dit i december tillsammans med Annie.

För övrigt så går det jättebra för Annie, Agnes och mig när det gäller planerandet av konvetet
"Portkey 2011" som vi ska hålla nästa sommar. Http://www.portkey2011.webs.com
Det kommer bli riktigt awesome och nördigt. Jag kommer nog blogga en del om det också faktiskt fram över. 

Sen igår, ja då åkte jag med Camilla, Simon, Emma och Sofia till Färjestan för att köpa lite saker och kolla runt på Ölandsköpstad. Det var trevligt, det var tänkt att de skulle vara fest i huset i kväll med och jag skulle dra igång surströmming med (Slutade i att Hasse och jag åt och njöt av den fantastiska dilikatessen).
Surströmming 2010 x2 Check!

Sen belv det inget riktigt party, men lite film. Sen öppnade jag min vinflaska i alla fall och skrev lite på datorn medan jag smuttade på vinet och åt upp brieosten jag hade kvar. Det funkade, men jag är inte så van vid rödvinssmaken än xD Man lär sig väl!

Idag ska jag tillbaka till Färjestaden tillsammans Camilla och Simon.
Ska inhandla lite mer mat på Ica Kvantum... :D  Bra med personer som har bil :P

Det var nog allt för nu, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0