When politics got a bite more IMPORTENT!

2010-09-15 @ 20:38:33

Hej på er!
Måste bara vad heter det, introdusera en av mina nya kategorier.
"När poletik blev kul !"

Jag känner som många att som förstagångs väljare i år är valen extra viktigt,
för alla andra som kanske hunnit rösta 30 gånger så är nog valet också viktigt i år.
Vi har sätt vad de borgliga "kan" och vi minns blott från vår "barndom" hur
sossarna styrde vårt land.

Jag har bestämt mig, jag vet vad jag röstar (röstade) i år och inte var det
blått i alla fall...

Jag står inte för att Sverige ska bli "USA JR", det gör jag bara inte.
Ska jag vara svensk så ska det vara vara ett Sverige jag lever i PUNKT!

Så, nu kommer jag nog allt eftersom bli mer politiskt intresserad, insatt och kommer
nog skaffa mig en del åsikter och då tänkte jag dela med mig av dem.
Just nu så är jag rätt netural i allt utom att jag inte uppskattar borgarna (if you get the hook)!

 Kram  och rösta väl!

Kommentarer
Postat av: Moa W

Bra där Malin! Poltik är himla roligt! Särskilt när man engagerar sig i ett ungdomsförbund. ;) Ha det gott!

2010-09-16 @ 20:56:50
URL: http://moawiken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0